Rustdag Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Rustdag Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Rustdag Auckland

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

04 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Downtown Auckland is niet erg groot. We vonden onze Nieuw Zeeland adapter en twee prepaid SIM cards. 's Middags met de ferry naar Davenport. Bekend van "Murder she wrote". Regen en nog eens regen. Dus de poncho aan. Jammer genoeg wat trieste foto's. Maar dat kwam alleen door het weer.

• 04 Februari 2015 - 16:04

Inez Braggaar:

Jammer van de regen zeg. Mooie boom en hele leuke foto met Wynona en Raphael er in. Je wet het na regen komt zonneschijn:)) xxx

• 04 Februari 2015 - 21:15

Edwin Van Namen:

De natuur en de mens maken mooie dingen. Beide indrukwekkend! Geniet lekker verder!

• 06 Februari 2015 - 17:34

Willy:

Mooie foto's; hierdoor krijg ik echt een indruk van de omgeving en het filmpje vind ik hartverwarmend. De hartelijk groetjes aan Wynona en Raphaël (als ze mij nog kennen). Geniet van jullie verdere reis!