Skydiving in Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Skydiving in Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Skydiving in Taupo

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

09 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Na de natuur van Wai-o-tapu Thermal Wonderland op naar Taupo. Want drie van mijn kinderen wilden perse gaan skydiven. Dat is vastgebonden aan een instructeur spring je van 12000 feet of zelfs 15000 feet uit een vliegtuig. Na een stukje vrije val ontvouwt zich de parachute en glijden ze naar beneden.
Enige foto's tonen hun moed.

  • 10 Februari 2015 - 18:32

    Jan Van Nassau:

    Waarom zie ik jou niet op de foto Dirk?

  • 10 Februari 2015 - 19:08

    Inez Braggaar:

    Gaaf man! Ik had Jelle en jou Dirk eigenlijk ook verwacht! Wie maakte de fotos in de lucht?

  • 10 Februari 2015 - 19:49

    Dirk:

    Jelle heeft het al een keer gedaan in de VS en ik vind het de kosten niet waard. Ik wacht op sailing met een delta vleugel of zoiets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Vader van 5 mooie kinderen

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 16660

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Trip New Zealand

Landen bezocht: