Pancake Rocks & Blowhole - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Pancake Rocks & Blowhole - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Pancake Rocks & Blowhole

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

14 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Na ruim 5 uur reizen; gelukkig kan iedereen rijden, dus we wisselen elkaar af; aangekomen in Punakaiki. Daar onze eerste kennismaking met zandvliegjes. Bijna net zo naar als muskieten. Klein, veel en ze steken. Het verschil met muskieten/muggen is dat de plekjes niet gaan opzetten en jeuken. We waren op tijd om bij vloed het geweld van de zee op de rotsen te kunnen horen en zien. Als het zeewater hoog genoeg is spuit het als een fontein tussen de rotsen omhoog elke keer als er een golf binnenrolt. De foto's en filmpjes, als het nog lukt met uploaden, zeggen genoeg.

• 15 Februari 2015 - 10:42

Willy:

Wat indrukwekkend om de natuur zo op z'n ruigst te zien en te horen.
    Nog heel veel plezier!

• 15 Februari 2015 - 17:41

Inez:

Gaaf! Ik moet echt zelf eens dat mooie land gaan ontdekken...