Hang gliding bij Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Hang gliding bij Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Hang gliding bij Queenstown

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

18 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Queenstown is erg toeristisch, ook druk, ternauwernood vonden wij 2 plaatsen voor onze campers. De "cruise" met overnachting op het Doubtful Sound (een fjord) was de gehele maand volgeboekt. Maar Sanne, een Nederlandse dame van de campingreceptie wist toch nog een dagtour te regelen. Dat staat voor zaterdag op het programma. Morgen rijden we al naar Manapouri aan het Lake Manapourie. Een diep stuwmeer voor een waterkracht power station. Maar vandaag toch nog genoten van een van de vele avonturen attracties. Jelle en ik zijn wezen hang gliden. Met een buddy onder een deltavleugel hangen en dan de berg af rennen en ongeveer in een kwartier landen op een grasveld honderden meters lager. De foto's laten er iets van zien. De video is te groot om te uploaden.
Nadine en Raphael hebben ruim 5 uur gemountainbiket.

• 18 Februari 2015 - 14:32

Inez :

Eindelijk eens een leuke actie foto van jou Dirk. Wat een sportieve fam heb ik toch! 5 uur mountainbiken.....Wynona mis ik in dit verhaal.

• 18 Februari 2015 - 20:15

H Essed:

Wat tof , die ouwe durft.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is het met de bloeddruk geweest onder het vliegen ?

Harold

• 18 Februari 2015 - 21:58

Edwin:

Wauw, gaaf. Lijkt me doodeng!

• 20 Februari 2015 - 09:46

Christel:

Wow jij durft Dirk! Zou ik me niet aan wagen! Wel een prachtig uitzicht zo.