Cruise op Doubtful Sound - Reisverslag uit Bauza Island, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Cruise op Doubtful Sound - Reisverslag uit Bauza Island, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Cruise op Doubtful Sound

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

21 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Bauza Island

DE KWALITEIT VAN INTERNET WAS DE LAATSTE WEEK BLIJKBAAR ZO SLECHT DAT HET MIJ NIET LUKTE OM REISVERSLAGEN EN FOTO'S DOOR TE STUREN. NU GAAT HET BLIJKBAAR WEL. ONZE LAATSTE DAG.
Eigenlijk viel het wat tegen. Dat lag beslist niet aan de natuur of de zeeleeuwen die we in grote getale zijn tegengekomen. Dat kwam door het weer. Laaghangende bewolking en veel regen en een frisse wind. De foto's spreken voor zich. Na de cruise weer teruggereden naar Queenstown, de eerste stap richting Christchurch, waar we woensdag de campers moeten inleveren.

• 25 Februari 2015 - 10:16

Inez Braggaar:

Jammer zeg maar ziet er inderdad wel mooi uit. Ja slechte dagen zitten er helaas meestal bij....

• 26 Februari 2015 - 14:39

Willy:

Beste familie Braggaar; ik wens jullie wel thuis en veel nageniet-momentjes. Ik heb van jullie verslagen/foto's genoten! Hartelijke groet, Willy