Glimwormen in Waitomo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu Glimwormen in Waitomo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Dirk Braggaar - WaarBenJij.nu

Glimwormen in Waitomo

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Na een half uur wachten onder een bijzonder afdak; recent gehoord dat dat een dubbellaags kunststof dak is met lucht ertussen (luchtkussen idee); mochten we afdalen in kalksteen grotten. Helemaal beneden, waar een binnenrivier was, konden we genieten van duizenden glimwormen. We mochten niet praten en geen foto's nemen. Dus de glimworm foto is een foto van een ansichtkaart. De tour afgesloten met een heerlijk ijsje. Hier proberen ze het bolletje zo groot mogelijk te maken. Heerlijk.

• 07 Februari 2015 - 22:21

Edwin Van Namen:

Dag Dirk, inderdaad het is een luchtkussendak! Toevallig dat ik je het verteld had dat ik bezig ben met een groot luchtkussendak in uitvoering.
    Veel plezier verder en geniet ze!

• 08 Februari 2015 - 08:16

Inez Braggaar:

Wow zeg dat is echt gaaf. Leuke familie kiekjes en ik zie dat er een nieuwe verloren zoon bij is gekomen:))